lundi 24 juin 2013

Challenge Impression Obsession "Color of summer"


With this card  I 'm entering the Impression Obsession "color of summer" challenge.
I used the Cover a card "doodle flowers" stamp CC038  and the "fun friends" stamp E8723.

Aujourd'hui je participe au challenge Impression Obsession dont les tampons et les dies me plaisent beaucoup. Cette fois le thème est "les couleurs de l'été". Pour ma carte, j'ai utilisé le grand tampon Cover a card comme fond embossé sur un papier BG faux-uni et j'ai ajouté le tampon silhouette.


IO stamps




12 commentaires:

  1. Love the soft look of the background and the shades of blue! Fab card!

    RépondreSupprimer
  2. Qu'elle est belle! Ces tons aqua, cette douceur...c'est tout toi...
    Bisous

    RépondreSupprimer
  3. Ta carte est superbe! J'aime beaucoup les tons rafraîchissants! L'étampe "doodle flowers" ressort à merveille avec l'embossage. Mon prochain achat peut-être?

    RépondreSupprimer
  4. Welcome to our challenges, Patricia!! Your background is beautiful and it is perfect for your lovely image! Thank you for playing and good luck in the drawing too!!!

    RépondreSupprimer
  5. Very soft colours for this pretty card, that stamp is gorgeous too... Oh and Bonne fete Nationale!

    RépondreSupprimer
  6. this is so soft and very pretty! i love the colouring of the background against the silhouette with the clean design.

    RépondreSupprimer
  7. Une superbe carte d'une élégance incroyable !
    Bises

    RépondreSupprimer
  8. J'adore de chez j'adore ! C'est frais , élégant, un brin ludique.... et techniquement toujours incroyable Pat !! de gros bisous

    RépondreSupprimer
  9. Absolutely delightful card! Love that background stamp & the darling silhouette! Great work!

    RépondreSupprimer
  10. Really great card! Love the doodle flowers stamp along with your background technique. Great colors! Thanks for sharing.

    Katie B.

    RépondreSupprimer
  11. Coucou, ta carte est superbe, j'aime j'aime, bise

    RépondreSupprimer
  12. Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.

    RépondreSupprimer