mardi 9 avril 2013

Impression Obsession Springtime fun Challenge


Today I 'm entering the Impression Obsession "springtime fun" challenge.
I used the bunny set (DIE043-G) for my card and the masking technique with Distress inks.

Voici ma carte pour le challenge Impression Obsession sur le thème du printemps.
J'utilise une nouvelle fois le set de 3 dies que j'aime tant et la technique du masking avec les encres Distress.




17 commentaires:

  1. Very cute card and cute idea..I love these dies, too!!

    RépondreSupprimer
  2. Ta carte est adorable !
    Bonne chance pour le challenge !
    Bises

    RépondreSupprimer
  3. J'aime beaucoup ta carte! Ces lapins sont trop mignons!

    RépondreSupprimer
  4. Wow! Patricia, your masking technique is perfect for your cute white rabbits! The card is beautiful! Thank you for playing and good luck in the drawing too!

    RépondreSupprimer
  5. Also welcome to our challenges. :-)

    RépondreSupprimer
  6. J'aime beaucoup... c'est simple, clean et les lapins sont mignons !

    RépondreSupprimer
  7. ces petits lapins sont adorables...et bonne chance!!
    bibiana (from California)

    RépondreSupprimer
  8. Moi je craque totalement pour tes cartes lapins!!
    Bisous ma Patty!!

    RépondreSupprimer
  9. Sweet card! Love those adorable bunnies!

    RépondreSupprimer
  10. Trop mimi tes petits lapins !...
    Ta carte est merveilleuse de finesse et de tendresse !

    RépondreSupprimer
  11. Beautiful!! Those bunnies are so sweet, and the background you did is perfect!

    RépondreSupprimer
  12. Such a cute card! I love how you did the background. And love the bunnies in white. Thanks for sharing.

    Katie B.

    RépondreSupprimer
  13. j'adoooore...avec ces petits cœurs...et ces lapinous...bises

    RépondreSupprimer
  14. Comme j'aime ces dies !!! Ta carte est superbe !
    Bises

    RépondreSupprimer
  15. This is adorable. I just love those bunnies!
    PH

    RépondreSupprimer